Packa åh grejsa!



Ska snart upp åh packa vad man ska ha med sig... Blir nog inte för mycket onödigt bara :P haha.. Är expert på att ta med mig för mycket saker över 1 helg bara :P Det märks :)

Pöjken kommer åh hämtar mig iaf i stan vid halv 2 imorgon :) sen bär de av mot skoghall först för att hämta packning åh sen bär de av till Deje :) Blir att va där hela helgen :) Underbart!!

Skoltrött är man säger ja bara.. Men man är ju snart ledig en hel månad nästan så himla gött de ska bli..
Har vart duktig åh gjort klar Hemtentan!! :) usch va gött de är.. men nu ska dom bara läsa igenom det så är de bra sen :) Inlämning senast på onsdag!! :) Känner mig verkligen över duktig.. Men det är väl så man ska vara ibland får jag hoppas på?

Nej nu blir de upp och packa iordning det jag ska ha med mig!! :)

Du är mitt allt älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0