Saknar honom!



Saknar min älskling som bara den.. Men det blir deje till helgen iaf :) Sen blir de att fira Molly på söndag också. Får dra med älskling dit ;)

Har vart i skolan hela dan idag... Jippie lr inte lr ja va säger man om det? Hmm börjar bli skoltrött igen som synd är men jag kommer nog igen efter jullovet skulle ja tro.. Får hoppas på att jag verkligen gör det också nu!

Nej det blir snart att sova... Va uppe halv 6 imorse men imorgon slipper jag åh ta den tidiga bussen åh allt det dära! skönt.. Mammsen kör mig in som tur är till station :)

Helgen blir nog super ska ni se! :)

Ponnyn, du var mitt allt, du va den ja älskade som mest när du verkligen fanns hos mig.. Du var den enda ja kunde lita på... Det fanns ingen annan kärlek än bara dig, du var verkligen min riktiga. Du fanns hos mig i hela 6 år.. Sen bara så där så tog de slut utan att jag verkligen fick ta ett riktigt farväl av dig.. Men du finns fortfarande i mina tankar och våra roliga minnen... Bada på getingberget, åh en jävla massa hyss i skogen åh borta på FSC ( Försvarets gamla mark! ) Men nu, nu finns du inte längre kvar hos mig!
Jag som behöver dig som mest nu... Men vad kan jag göra åt det? Jag får ändå se det possitivt att du va min och ingen annans.. Du fanns där varje gång jag mådde dåligt åh va totalt uppriven av allt.. Men nu har jag ingen som kan ta den platsen och det är verkligen ingen som kommer att kunna göra det heller....

Älskade ponny, snälla kom tillbaka! Du var min stora ängel på 4 ben, min underbara lilla häst.. Har inte älskat någon annan så som jag gjorde med dig!
Det är ingen som fattar att jag mår som jag gör... Vill bara ha tillbaka dig för 1 månad <3

1992-05-25 - 2009-10-07 R.I.P!


Tack för mig ikväll! Nu blir de åh sova så gott i natt... Måste lägga mig nu så ja verkligen orkar upp imorgon!!
Natti på er fölket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0