Tvätt, trött och snart helg! :)


Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket på sistonde men jag har haft fullt upp med en hemtenta och annat skolarbete... Men det kommer bli bättre jag lovar! Jag har snart lov så vi får se hur mycket jag kommer att uppdatera men jag ska försöka hinna med det också.!

Blir Deje under helgen för att träffa min underbara pojkvänn och dra på julbord <3! Och en massa mys ska de bli :)

Håller även på att tvätta så man har några kläder till helgen kan förmodligen va bra?
Men vi får se hur mycket ja orkar är rätt trött och är inte helt 100 heller.. Vaknade imorse med en tjock hals åh mådde inte alls bra... Men vi får se hur de går :) Älskling har nog smittat mig så :P

Blir även att hämta pappa ikväll vid 22.. Eftersom han är på hockey ikväll med jobbet så blir de att ja får åka in :P Det går rätt fort ändå 10 min in åh sen tbx hem :) Ska upp vi halv 6 imorgon :( suck för att ta 07.07 bussen för att hinna te skolan innan 08.00 men de beror helt på buss chafförerna ifall ja hinner med den bussen lr inte! :)

Blir att inte uppdatera något under helgen för det orkar ja inte...

Men hoppas att ni får en bra helg och kväll/natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0