Uppdaterat!


Har inte haft en dator och kunnat skriva i helgen.. Sen igår så var ja så himla trött så jag har helt enkelt inte orkat något.. Har mycket i skolan nu sista veckorna så ja får se om jag hinner uppdatera varje dag men de borde jag göra...

Kan berätta lite om helgen ialla fall..
Fredan så var de ut åh åka bil. hade skoj..

Även mys med pöjken så klart :)

En massa mys på lördan iaf <3 Underbart... Tända ljus åh film :)!!
Du är för underbar älskling...

Vart en massa film på söndan också iaf :)

Du är min underbara :)


Igår vart de upp tidigt på morgon.. Redan halv 6 så.. Hmm ja sen så vart de åh plugga inför hemtentan...
Börjar bli så där riktigt skoltrött så de finns inte.. Men de blir bättre snart har ju lov om 3 veckor :D!
Sen när man inte bor hemma på helgerna så är de ännu bättre....

Nej nu snart blir de sängen har vart uppe sen halv 6.. Kommer åh va de hela veckan också...
Men till helgen blir de kalas i Deje med älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0