En jävla dag!


Har vart inne på travbanan idag med praktiken och 5 ungdomar :) Tyckte det va jätte skoj åh få köra ponny trav :) Det va tydligen populärt efteråt så man är ordentligt nöjd med den aktiviteten som man fixade ihop :)

Blir så trött på folk så man bara spyr snart... ursäkta men så är de just för mig.. Folk som inte hör av sig och det bara är jag som måste göra de.. Blir trött på de totalt.. orkar inte bry mig om detta längre skiter i allt åh alla nu.. NI får höra av er om ja nu ens finns för ngn kompis längre... Ähh... Varför ska ja bry mig när inte ni bryr er för?

Blir att ringa på hästen sen!! :) underbart...Får någon åh mysa i skogen med igen :)

Nej nu blir de ut och gå med pappsen för åh bli av med allt tänkande...

saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0