Onsdag! :)


Nu jävlar e de dags åh snart packa de sista ;)
Hihi för då drar man te Torsby imorgon åh bara är :p

Blir ju hämtad av min älsklings hanniii :) <3 hihi!! :D Åhh jag är speedad te tusen kan ja lungt säga att jag är!
Åh de tycker vi om! :)

Imorgon blir de åh packa de sista kanske åh sen blir de åh ta systers hund på möra en sväng sen hem åh dona åh sen blir de åh träffa Martin åh doris så Malte åh hon får röjja av sig på mörudden :)
Hihi va underbart!!! :D

Nej blir praktik ifrån 16-19.15 :D va gött!! :) Hmm idag var de faktiskt lugnt som bara den så de va rätt gött faktiskt...

De kommer dom underbara kompisarna upp på Freda också men de blir nog inte åh ses men de märks väll.. :P

Hmm nej snart sov dags kanske? Hmm ska ju ändå upp imorgon bitti :P

Dags åh kolla tvätten åh skit innan! Måste verkligen ha med mig jeans :P ;)
Blir massa kort imorgon kanske åh på freda också kan ja lugnt säga! <3

Men jag säger go natt åh sov så underbart till er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0