Praktikrapport och helg!


Har vart ute och gått i skogen i en 1h med mammsen åh syster ysters hund :) Hur underbart gött som hellst!

Dags att skriva färdigt praktikrapporten som man har kvar att göra.. Tänkte få det färdfixat så man kan få va ledig hela veckan utan åh tänka på något skolarbete som hellst... Det passade rätt bra med att dra ut på praktik dom här fyra veckorna eftersom jag vart rätt skoltrött på sista tiden.. Orkade inte med något men det kommer väl inte ta så lång tid igen att ja blir de så... Men vi får helt enkelt se hur de går men jag tänker inte hoppa av utbildningen för de.. Blir jul showen som kommer att ta upp all tid så snart vi är tillbaka i skolan igen.. Dags att komma på något ruskigt bra!

snart blir de åh sova kanske någon timma om ja orkar? det är just de också :P

Nu är det helg och man jobbar från 18 till 24 i natt samma imorgon:( usch ja kommer inte stå ut.. Det kommer bli nyktert den här helgen ialla fall.... Nästa helg kommer de bli full rulle igen skulle ja tro.. Ut åh åka bil me Rickard kanske... Hmm jaa vi får allt se hur de blir med det... :P "Min" chaffis tyckte att vi skulle de så.. haha :D Han är för snäll Rickard :) Men ja de lär märkas... Eller så raggar man upp någon kompis åh drar ut på krogen med? Vore toppen! var ett tag sen man var där så.!!!


Nej nu får de bli och kanske skriva klart rapporten åh sen sätta sig åh spela lite guitar Hero :P


Ni får ha en Toppen helg :) Kommer nog skriva inatt när jag kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0