Skit dag!



Har vart nere hos min äldsta syster hela dagen eller ja hennes man och hjälpt honom med barnen :)
Sen var man även ute med hundrarna 2 ggr idag också :) De måste ha sett rätt roligt ut när ja kom och gick med två stycken chihuahua :P hehe :)

Sen vart det bara värre när man väl kom hem åh skit bråk åh en massa jävla onödigt tjafs... Åhh ja blir tokig.. vill här ifrån så fort som möjligt.. Hoppas man kan hitta ett deltids jobb åh bara få flytta hem ifrån vore så himla underbart så de finns inte!! Slippa allt jävla skit bara..!!

Skolan kan nästan också bara dra åt helvete allt precis allt just nu känns de som.. Hmm ja kommer inte kunna funka när skolan börjar.. Fattar nog inte vad jag har gett mig in på riktigt? Men vi får väl se.. Inte så långt kvar till jullovet heller så.. Men ja!? Det märks... Skoltrött brukar detta heta eller??

Imorgon blir de ut och traska i skogen åh bara mysa med hund <3!
Älskar de! :) bara att komma bort ifrån allt och njuta av tystnaden i skogen och bara sluta tänka på allt jobbigt som man har framför sig åh även bakom sig... Kunna känna den där riktigt friheten som man inte har!
Ska bli riktigt skönt åh bara komma ut och gå :)

Hela livet känns så där bara konstigt... Vad har jag gjort för fel?

Sitter och lyssnar på Buddy Holly som man ska på den 2010-02-27 :) Ska bli riktigt nice!

Ni får ha en bättre kväll än vad jag har haft de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0