Tisdag och 2 dagar kvar ungefär!


Yes 2 dagar kvar ca te på torsdag :D Längtar som bara den!! Nu blir de som de blir också och inget annat.! ÄLSKERT över hela mitt hjärta! <3

Happ då kan man inte sova kl e 22 åh ja e skit pigg... De känns bra lr inte..
Måste lägga in en ny tvätt också om ja inte gör de imorgon men de känns som de blir en te ikväll iaf...
Blir att köra pappsen imorgon för att få ha bilen så man kan ta hund me sig åh dra te skogen åh gå på morgon <3 Kanske tar med mig kamera? Om inte ja tar med mig min lilla kamera åh tar kort om det är fint väder ute :)
Men de blir massa kort i torsby iaf... Ska ha med mig pappsens så :)

Imorgon blir de ut åh gå med systers hund för hon ville inte ha med honom te Forshaga där hon jobbar så ja får va hundvakt på morgon... Sen blir de tvätta käka lunch åh börja packa litte åh sen blir de jobba kl 13.. Usch... Jobbar te 21.30.. Hmm jaja de kommer säkert gå bra....

Mamma åh pappa tycker att man ska åka med 20.02 tåget så de kommer man göra på torsdag istället.! Måste ta ledigt men de gör inte så mycket faktiskt för man slipper åh jobba :P Sen så kommer man hem ifrån åh grejs.. :) Ska faktiskt bli skit roligt.. Var ett tag sen man träffa hanniii :) <3


Min älskade häst kom tillbaka! 1992-05-25 - 2009-10-07 R.I.P
Du var min bästa vän och min riktiga kärlek.. Men du lämna mig för tidigt..
Var min i hela 7 år...
Kunde berätta mina hemligheter för dig som ingen annan visste.. Du va den ja litade på.
Du försvann ifrån mig för tidigt.. Behöver dig som mest nu!
Kom tillbaka min älskade häst! R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0