Tisdag och kanske en tråk dag?


Har precis gått upp och käkat frukost hurra! Men hade hellre sovit te halv 10 åh bara legat i sängen åh bara slöat idag känns de som...

Nej nu får de faan i mig va nog me allt jävla skit snack som går åh finns just nu... Åh ja bli så jävla trött på de... Det som sägs är ju fan bara lögn.. GAAAH får stölle ryck....


Längtar som bara den tills på lördag så de finns inte... Blir åh provrida hästen i Fagerås åh sen så blir de jobb på kvällen åh sen blir de åh bli hämtad för åh få åka te Deje <3!!!
JAG LÄNGTAR!!


Nej nu blir de åh fixa i ordning sig för praktiken.. USCH jag orkar inte mer nu....


Tack åh hej för mig så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0