Torsdag och TORSBY!



Jahaa då är de ännu en dag men inte vilken dag som hellst heller lr jo för vissa andra men inte för oss :)
För ikväll blir de liv i luckan! Får träffa min älskade Hanniiibuuus <3
ÅH DE ÄLSKER VI SOM BARA DEN!!!

nej nu blir de att käka lunch kan ja säga.. Börjar bli hungrig...
Hmm..

Sen blir de utgång med hund åh gå :D Se ifall han ens vill följa med ner te sjön åh busa me hund? :)
Men de borde gå.. Annars är de bara åh släppa lös honom så går han ändå :D Kan mitt knep ja ;)

Nej dags åh fixa sig ngt åh käka.. Men vad då? får se vad som finns i kylskåpet.. haha :D

Det finns bara EN jag SAKNAR! Han var mitt allt... Men nu finns du inte mer...:(
Önskar man kunde spola tillbaka tiden så man fick ha dig mer än man hade...
Min älskade Ponny kom tillbaka.! Det är dig jag behöver som mest nu men du finns inte hos mig längre utan du är borta... Du försvann för tidigt ifrån mig.. Skulle kunna göra vad som hellst bara för att få träffa dig...
Mitt liv har gått isär totalt.. Det var dig ja mådde bra med men nu är det inte längre så... Allt blir bara fel när du inte finns hos mig.. Allt har rasat ihop totalt... Du var min STÖRSTA kärlek som fanns..
Kan inte tänka på dig utan att börja gråta... Du var min bara min i allra största grad.. Men en dag försvann du bara ifrån mig... Det finns inte ord på hur mkt jag saknar dig och hur mkt ja älskade dig...

Allt är bara jobbit.. :(

Kommer inte kunna skriva från ikväll tills på söndag eftersom man inte kommer vara inne..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0