Trött dag!



Usch för mcyket hemma just nu känns det som.. Ja du allt som har med familjen att göra?
Ska ja verkligen orka med detta? Hmm jo jag får inte vika mig redan usch det känns för tidigt på något vis men vad ska man annars göra? Finns tankar som aldrig någon kommer att kunna svara på...
Jag önskar att jag kunde få svar på alla frågor jag hade men det går inte.. Det är redan försent för dessa...

Jag måste verkligen stå upp mot mig själv ett tag framöver utan att falla ner i mina fina svarta hål som jag har.. Men hur ska det gå? Jag önskar att inget hade hänt men nu går inget att ändra på.. Det finns verkligen inget att göra åt det hur mycket jag än nu skulle vilja det så går de inte...

Det finns saker som jag aldrig kommer att berätta men någon gång måste det ut ändå? Men det behövs inte, inte just nu ialla fall..


Önskar att jag kunde flytta hem ifrån men det funkar inte det heller.. Vad är det här? Jag vill verkligen.. Men så är de just nu ialla fall...


Sitter och lyssnar på en ny favorit låt :)
Lady Gagas - Bad Romance :)

Nej nu blir de åh dra sig upp mot duschen för att ta bort allt små hår som ligger och kliar!!
Tack syster för att du klippte mig <3 Älskar dig min underbara syster <3

Skriver mer på söndag eller måndag för uppdatering eftersom jag åker bort i helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0