Hemma igen!



Veckan har varit SUPER kan jag lugnt säga. Har varit lite rastlös bara men annars så har de faktiskt varit perfekt. haft ca 30 grader varmt i solen åh ca 25 i skuggan. Tog några fina kort som jag tänker lägga upp här när det väl blir dags för det :)!

Har inte varit utan älskling i över 1 vecka åh det har kännts att man har varit ifrån honom en lång stund! Har saknat honom så himla mycket. Du är den som betyder mest för mig <3!!!

Ikväll blir det ridlektion. Hoppsan, har glömt att berätta men jag har börjat tagit ridlektioner och NEJ jag har inte slutat på min underbara Corvette <3 Hon finns fortfarande kvar som tur är.. Denna månad ska hon föla beräknat i slutet av April!
Charlotte behöver hjälp så mycket som möjligt nu tydligen eftersom hon även har uppfödning på hundar som har valpar och ska få? eller har fått igen!

Längtar tills fölet kommer.. Hoppas på att de blir en snygg hingst ;)!

Ikväll bär de av till Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0