Uppdatering!!



Förlåt alla läsare att jag inte har uppdaterat något..
Jag har inte haft den orken att göra de med jul och nyår och en massa härliga lovdagar som snart tar slut..
Börjar skolan på måndag igen.. Har haft en underbart jullov tillsammans med älskling <3
Det kan inte bli så mycket bättre.

Nu får det ta och ge sig.. Jag vill hitta någon häst att ta hand om. Var och kolla på 5 åringen men hon som hade honom drog sig ur som synd var. Men ja vi får se vad man kan hitta istället...

Man har ingen lust igentligen att börja skolan igen det gamla vanliga skiten så att säga..
Usch nej.. Men har inte så långt kvar nu tills att det är påsk och att man drar utomlands tsm med hela familjen :) Så underbart de kommer att bli :D!
Va 1 år sen man va utomlands nu så...

Får se om inte älskling och jag också kan ta en tripp tillsammans själva. Vore så underbart bara vi två!
Är så förbannat lycklig tsm med honom så de finns inte <3

Nej får se när ja orkar uppdatera nästa gång :)

Fick en underbar jul och massa julklappar även nyår va underbart tsm med älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0