Stall dag med fotografering på dom båda!



Corvette och Cobra :)! Tog mig en stund att få till bra bilder på dom eftersom båda är SÅ nyfikna och vill gosa.
så himla fina båda två :)

Finns väl inte så mycket att säga kan jag tänka mig? Förutom att jag har sommarlov och utan jobb *jippie* lr inte.. Men så är det så det finns inte alls så mycket att göra under dagarna. Men de blir väl bättre sen kanske.
Ska på 3 dargars ridläger, även hjälpa till och måla åh greja på ridskolan för att få något att göra..

Men ska väl försöka fixa något. Men det är väl redan försent förmodligen....

Fredag blir de att åka te Årjäng och va hästskötare, trav, trav åter trav! Roligt ska de bli iaf.!

Har hittat pappas andra objektiv te hans Nikon också ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0