Ny praktik plats :) Sinnenas Hus




Praktik idag... Nytt ställe.. Sinnenas hus.

Hmm inte bra att äta lunch åh sen lägga sig i en vatten säng som är uppvärmd kan ja säga.. inge smart tips :P SOMNADE... vad annars? haha.. :) För de första så kom jag 10 min försent på morgon åh sen somnar man i ca 1h :P haha lyckad första dag? :P

Imorgon blir de att börja halv 9 :) skönt! Sen blir de en tur te stallet åh rida på underbara Corvette :) Åh sen hem...

har haft en toppen helg kan jag lugnt säga! Fest i lördas :) Fredas vart de bara lugnt. Älskling skulle jobba på lördan så.... Sen söndan så va de ännu mer lugnt.. :P Men jag vart inte bakis som en viss person vart ;) haha :D! Stackars älskling som fick stå ut med mig ;)


Älskling du är den underbaraste jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0