Onsdag 24/3!



Idag smäller det.. Lr ja jag drar utomlands så jag kommer inte kunna uppdatera denna blogg på en hel vecka.

Fick en jätte bra sista vecka på praktiken. Underbara människor. :) Ska dit snart och hälsa på dom!
Trivdes till 100% där :) Lyckad praktik heter de.

har den underbaraste häst som finns. Inte många som man skulle kunna sätta på sadel fortfarande när dom går med föl. Hon ska ha föl i slutet av April och vi rider fortfarande med sadel. Helt otroligt. Lite grinig när man spänner sadel jorden men inget mer än så :)!

Underbara vackra Corevette <3!!


Älskling saknar dig redan!
Du är den underbaraste jag vet men det visste du redan ändå ;)
Älskar dig över allt annat.
Vet inte vad jag hade gjort utan dig <3!!


Önskar ponnyn kom tillbaka <3! R.I.P
Du var min riktiga vän i hela 6 år!
Du försvann ifrån mig bara så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0