Torsdag och intressant dag :)



Har vart på praktik idag igen. Imorgon är det sista dagen för mig på första stället, jaja vi får se hur de går med nästa :) Kan va intressant det också? Hmm jaa..


Ringde till ridskolan idag och frågade om man kunde vara med på ngn ridlektion. Jo visst de kunde ja så ja va där idag och red. Hmm jahaa mycket speciellt.. Men ja vi får se hur de kommer att gå ;)
Jag sitter och oroar mig för över min fina träningsverk som kommer imorgon. Eftersom det va 100 år sen jag red lektion så kommer de nog kännas rätt mycket imorgon :)


Nej dags att sova snart kanske? klockan börjar bli lite för mycket för mig nu...!!

Blir nog kanske snart flytt? :) Underbart!!

Älskling åh ja ska flytta ihop :D så jävla otroligt underbart så de finns inte...
Älskar dig över allt annat älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0