Upddat! Onsdag och bio ikväll :)



Blir att kika på bio ikväll med älskling <3 Underbart! ska se Farsan. Den sägs vara rolig så vi får se vad man tycker om den :)

Behöver man vara med om mer än vad man redan har vart med om? TYDLIGEN så måste jag det.
Hände förra veckan på torsdagen 25/2-10...

Dagen började med att man åkte med pappa in till stationen där man träffade en klass kompis som skulle åka samma tåg som mig...
H och jag satt och pratade hela vägen till kristinehamn där vi pluggar.. Satt och prata om OS och en massa dret som vanligt alltså...

Kommer in med tåget 08.10 som vanligt, men bommarna faller ner och vi får stå och vänta för de ska komma ett tåg ifrån andra hållet. H ser att det står en man med brun jacka och rygga på rälsen några meter bort ifrån bommarna. Jag fattar inte vad som händer utan hör bara tåget kommer och tutar. H ser nästan allt men vänder sig bort precis när den här personen blir överkörd av tåget och sugs under det och åker med några meter... Jag vänder mig om och ser att han ligger i flera delar..

Våran tåg chafför hade sett allt fick jag reda på ifrån J som satt i andra tåget som tur var... Hon missade vårat så hon fick ta 07.51 tåget.. Kan säga att hon hade tur som slapp se allt...

Det går inte att beskriva känslan av bommar som åker ner och plingandet som blir..... Det finns inte ord.


Fick tydligen ett anfall.. Hade diabetes...

R.I.P


Efter detta så är man lika rädd varje gång bommarna faller ner och det plingar. står och håller för öronen är det normalt? Kollar efter folk på spåret så att de inte ska stå någon där..

Ser bara ett tåg som kommer och en person som står på spåret det är de enda jag ser när jag ska sova... Har bilden framför mig hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0