Home Sweet Home!?

Sitter just nu och försöker tänka på allt och inget.
Älskling är och handlar mat... Hmm ja du varför ska de vara så ofattbart svårt?
Men det är väl mig det är så jävla fel på?

Kom hem i fredas ifrån Trysil ( Förra veckan). Har vart underbart att va där uppe.. Skidåkning för fullt..
Men dock pallar inte knät så förbannat mkt.. Förstår inte vad jag gör för fel? Jag har ändå så mycket muskler så de borde inte bli över ansträngt eller något.. Men dock så vart de de.. Tänk er tusen nålar fast i knät...

Men förutom de så har de vart helt underbart!! Helene tack för att du gjorde min vecka underbar!! :) Skulle nog inte ha funkat annars.. Hade gått ner mig i bött annars...

Lördag - Slalom, även partaj på kvällen vilket resulterade i ett fylle kalas ifrån min sida.. Skulle dock aldrig ha druckit.. Har man en gång vart så förbannat deprimerad så man super på helgen och sätter igång när man e de då är de kört..... Jaja.... Vilket detta resulterade INTE i någon bakfylla!

Söndag - Längdåkning.. Mer säger vi inte om de...

Måndag - slalom dag åkte dock fram till lunch bara för knät.. :( SKIT KNÄ!!!!!

Tisdag - Hemma och vilade... knät igen...

Onsdag - vilade..... Förbannade knä....

Torsdag - Slalomåkning dock inte vatten skidor längre men perfekta backar som tusan eftersom de hade snöat.. Underbart va de!! kvällen gick ja in i alkoholens underbara dimma för att glömma allt de jobbiga för en stund..
Men firade även SM guldet som Färjesta tog hem :)

Fredag - hem och va bakis!! Haha mer säger man inte rätt sliten kan ja säga gick åh la mig 4 på möra och gick upp halv 8 8 kanske? :P Haha :D!!!!



Något mer? Jo fick hem en travare för snart 1 månad sen :) Ett 3 årigt trav sto som ja tränar för fullt, in te banan och "visa" upp henne i slutet av veckan :) Så nu har ja två underbara ston :) Tiburetta och Andalucia "Lucia" syskon så klart :) Tiburetta - 7 årig sto snart min foder häst om 1-2 år, köpt ifrån Goop för hon galopperade varje start för dom men nu är ho så förbannat fin :) Kom 3a på färjesta för 1-2 v sen :)  Även min pass häst..
Andalucia - 3 årigt sto min pass häst.. Tränas just nu bara inga starter för än nästa år eller till hösten vi får se. Kommer ifrån Halmstad... 
Finns inga snällare ston än dessa två (Jag som har sagt att ja aldrig ska ha ston) men jag gör undantag för dessa två bara för dom!!!

På ridskolan trimmar ja en C-ponny ifrån Grällsta ridcenter som dom hyr.. :)

Mer vet ja inte va ja ska skriva.. Har typ fullt upp med hästarna, och ett examensarbete som ja håller på med och snart är klar med :) Underbart gött!!!

Hejsvejs!!! 


EDDIE MEDUZA FOR EVER AND EVER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0