Praktik, Jobb och allt.

Har gått ut på praktik nu i 6 veckor och jag trivs som bara den borta på Christinehamns ridklubb ska vara där i 3 veckor och sedan blir de Hammarö Ryttarförening 3 veckor.

Ska även skriva anställnings papper på Lördag för helgjobb! Trivs bra där ute men det är slitit som bara den hmm kan de vara för att jag inte kommit in i rutinerna än kanske? Förmodligen ja!!

Börjar bli hungrig funderar på vad man ska äta?

Lagt ridningen på hyllan i 3 veckor för det blir för mycket stall helt enkelt eller ja det blir sent innan jag är hemma.
Funderar på vad man ska skriva?

Sitter och ser på Efterlyst usch hemskt ju :( Hoppas dom får fast den dära idiotiska personen som våldtog här!! Förstår inte varför man gör de?

Nej tack åh hej för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0