Väntar fortfarande på....

Nu har man snart väntat i över 1 vecka på svar ifrån ett ställe.. Men jaa vi får väl se. Får ta och ringa den personen imorgon och kolla om ja kan komma på fredag eller inte... Vill gärna veta hur det blir så ja kan mata in det och inte göra något annat då.

Varit ut till CC idag och ridit en kortis. Vad tycker ni om att rida på is med lössnö på med broddar runt om?
Litar nog inte fullt ut på broddarna utan är mer rädd för att han ska halka eller gå om kull eller något. Men får nog börja lita mera på detta...
Annars gick de underbart bra :)


Känns inte rätt alla gånger men varför inte? Förstår inte riktigt varför bara...

Katterna ligger åh söver! *äntligen* varit fullt bus hela dagen :)
Men vi får väl se om dom somnar när vi somnar som dom inte brukar göra.

Funderar och funderar men ja vet att jag aldrig kommer att få något svar... Så varför fundera?

Mina underbara älsklingar <3 Dom är precis allt för mig vet inte vad jag hade gjort utan dom!!

Tack även Bella bus för en underbart trevlig kväll igår! Måste göras om absolut!

Tack åh hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0