För länge sen nu!

Jag har haft problem med min dator så jag har varit tvungen att lämna in den på lagning 3 ggr i rad så då har dom lyckats att tagit bort allt så jag hade tyvärr glömt bort mitt lösenord till denna blogg...
Men nu ska ja lyckas att komma igång igen!

Jag har tänkt att göra om denna och skriva lite om mitt liv och mina hästar!
Vad tror ni om det?

Under dessa veckor så har jag skaffat en till katt, fått en underbar häst att rida på! Är överlycklig verkligen!

CC som han nu kallas är en 9 årig valack, tävlad 110 i hoppning, kan byten osv. Men har sina åsiker om lite allt möjligt faktiskt. Spänna täcket är inte alls roligt iaf inte framme, dra sadel jorden i stallet inte heller roligt, går bättre när man är ute! Kittlig som bara den, kan inte ta pigg borste de hatar han :P Ja som sagt Åsikter om precis allt :) Har ridit honom sen i december så vi håller på och lär oss fortfarande :)


Väntar nu på att en kompis ska komma och klippa mig! :) Måste även sätta mig ner och läsa böcker till examens abetet som ja ska börja skriva om! Har valt att skirva om handikapps ridning så snart blir de praktik i 6v på två olika ridskolor och se hur detta funkar!

Nej dags att ge sig måste börja läsa! Kommer att fixa denna blogg så snart som möjligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0