Happ

Pluggat? Jo faktiskt lite! Duktigt duktigt!

Även fikat med Bäste Lizett idag :) Underbart faktiskt..!

Det kom som ett slag mot hjärtat... Men vrf?
Det är väl bara att gå vidare...

Imorgon blir de ut till min underbara ponny och rida :)! Se om man kanske kan börja trava lite imorgon igen:) va härligt att se att han blir gald över att få komma igång igen :) Öronen står rätt fram och blir pigg och super glad och det känns på hela honom :)

Tur att jag har min underbara älskling som finns där för mig <3
Han är mitt allt och kommer alltid att vara de. Älskar honom så otroligt mycket så de finns inte.

Så nu har man skickat mail om extra arbete till posten för att se om man kanske inte kan få jobb där :)
Så nu håller vi tummen över detta!!

hur ska min blogg se ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0