Måndag och ny vecka!

Dags att börja fundera att snart gå ner och beställa Pizza kanske? Hmm jaa vrf inte! Underbart gött är det iaf :) hihi!!!

Torsdag: Ridlektion gick inte alls bra för 5 öre usch ska aldrig mer ha den hästen never and ever!!!
Men annars var det helt okej!

Fredag: Red på CC.. Har börjat trava igen och nu kan man äntligen trava mer än 2 varv :)

Idag: varit i skolan *Jippie* lr vad säger man om skola? inte alls så roligt!! Men snart är det slut. Har iaf haft Sociologi hela dagen känns så där... Men men.. Sen vart de iväg hem för att bara stressa och byta om för mamma kom ifrån IKEA och hämta mig. Körde hem henne och sen iväg te stallet och rida CC.
Ja vad säger man om ridningen? Jo gick hur bra som hellst, gör lugn mjuk och villig. Vart avslappnad och verkligen sänkte sig blev dock lite för fram tung men mitt fel! Lät honom gå lågt idag! Red inte så länge heller i ca 25 min.

Nu väntar man på att få gå ner och beställa pizza... Min käre sambo slutar 21 så tänkte att man skulle ner och beställa så slipper man stressa när han kommer hem :)!! Jag är snäll jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0