Vad?

Sitter här i mina funderingar på hur man ska göra eller inte göra och varför?
Allt bara handlar om allt just nu för tiden... Varför just detta?
Det är inte lätt alla gånger så därför säger man skål och sup och trevlig helg...
Men underlättar supandet varje gång man är deprimerad..?
Jo för mig gör de det.. Mår så förbannat mycket bättre.. Det insåg jag när vi var uppe i trysil...
Varför ja just söp varje helg i 1 år ungfär så fort ja inte hade problem med halsmandlarna...
Eller så fort ja var frisk så vart de krogen/hemma fest/ut och åka bil vilket ja tycker är skit skoj!

Varför ska just detta hända mig att ja tycker om detta för? Ska man passa sig tro för alkoholens härliga dimma eller är de bara som folk tror att man ska akta sig för att dom ska tro att man blir alkolist?
Men om man ändå HAR kontroll på drickandet så varför egentligen? Ja fattar inte varför helt enkelt...

Allt känns så himla mycket bättre och lättare när man är där.. Inget att bry sig om eller att man ska bli irriterad bara att skylla på alkoholen... Varför ja började supa i 1 år är pga över en person... Dom som vet, vet de redan... Nämner dock inga namn... Mådde piss och en sa att ja skulle ut på krogen för att få skoj och tänka på annat.. Är det så himla fel egentligen? Bara för att man ska få lite skoj här i livet.. Man lever ändå bara en gång ändå...

Men många tycker att det är dumt att man gör som jag gör och inte tar tag i saker och ting.. Visst de kanske är fel men de blir ändå lättare för mig att göra de ja vill göra och inte som jag tänker annars... Många som funderar hur F*N man kan va så dum i huvudet och supa så fort man blir deprimerad visst det kanske är fel.. Men när man väl får den responsen så blir de att man fortsätter tills allt har gått över.. Ja kan även säga att ja hade de just för jävligt då och de va därför detta kom in i mitt liv.. Jag säger dock inte att ja har problem utan kan bestämma själv över hur mkt och hur lite ja ska dricka.. kan även tillägga att man drack inte varje dag utan varje helg i nästan 1 års tid.

Ja kan även säga att min sambo har hjälp mig en hel del med detta och det är ja så jävla glad över.. Jag dricker inte ofta men när de väl händer så händer de och inget mer sen.. Man brukar säga man förjänar de dagen efter...
Men som sagt den person som har hjälpt mig igenom detta är den underbaraste person som finns i mitt liv och kommer alltid att göra de förhoppningsvis.. Vet dock inte var ja skulle ta vägen om de hände något..
Jag skulle nog sjunka tillbaka dit ja var för 3 år sen.. Jag älskar denna person över allt annat på denna jord och vet inte var jag skulle göra utan honom för 5 öre.. Det finns inge bättre i mitt liv än vad han är.

ÄLSKAR DIG SÅ FÖRBANNAT MYCKET PÅ DENNA JORD SÅ DE FINNS INTE!
Du är mitt allt helt enkel om du försvinner ifrån mig så kommer ja inte veta vart ja ska ta vägen längre för så mycket älskar ja dig så de finns inte <3

Mina problem och mina beskymmer......

Allt är inte rätt men ändå så gör man de......

Livet är fullt av hemligheter......

Är du glad utan på så är du förmodligen ledsen inuti men vågar inte visa de...

Många hemligheter döljer sig som man inte visste om......

Allt är inte en lek här i livet....

Víssa är falska men riktiga vänner står dig nära...

Bry dig om dina närmaste....

Allt kan bara ta slut en dag men ändå så kommer någon finnas där....

Allt kan kännas hopplöst men man finner alltid en väg ut....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0