Haft mycket att göra

Har haft väldigt mycket att göra nu på senare tid så jag har inte direkt hunnit skriva något här alls.. 
Just nu är jag hundvakt :) Mamma och pappa har mycket att göra imorgon så han får sova här tsm med två katter och de gillas verkligen av min ena katt :) Det är bara en massa mys med dessa :) 

Ska försöka fixa klart min hemsida denna vecka så man kan komma igång med detta. Sen så ska vi ta kort på onsdag om vädret till låter detta för hemsidan :)

Väntar även med stor spänning på att få börja jobba på ridskolan som fritidsledare snart :) Ska bli så underbart roligt!

Väntar även på att älskling ska komma hem så han får se en glad hund :) Min lilla överraskning :P haha :D

Körde en lite Lucia igår :) Piggelin vart hon när hon blev ensam litar väldigt mycket på Tiburetta som ligger i rygg dock.. Men annars gick de fint fint :)

Tack och hej för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0