Älskar!!!

Älskar verkligen min underbara pöjk!!!

Ska starta eget snart :) Kommer nog kanske bli full rulle då :) Ska bli så otroligt roligt. Min drömm har gått i uppfyllelse kan jag säga. 

Kommer ej få något starta eget bidrag då man är för ung.. Har 3 år kvar för att få bidraget.. Men jag har ett så stort stöd ifrån mamma och pappa på detta så jag kommer att få hjälp där ifrån :) Säger bara tack mamma och pappa för att ni kommer att hjälpa mig och förverkliga min drömm som vi har prata om tidigare.. 
Kommer även få börja jobba på Hammarö ryttarförening som fritidsledare :)

Sen har jag en underbar pojkvänn som stödjer mig verkligen i vått och torrt.. Han är den mest underbara jag har och då menar ja de verkligen :) Mamma och pappa avgudar honom verkligen och de känns så jävla skönt!
Planerar en hel del tsm :) åhh älskar dig verkligen!! Vart tsm i över 2 månader men de känns längre :) Är så jävla glad att kompisarna stödjer oss också :) 

Har inte fått bättre kompisar än vad jag har nu och det är jag så förbannat glad över!!!

Du är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0