Nu var det ett tag sen detta!!

Det har hänt rätt mycket sedan sist jag skrev här... 
Kan börja med att jag drog te Power Meet i Juli och hade de skit skoj!!!
Har även jobbat 4v som personlig assistent.. 
Ska få börja jobba på Ridskolan ute på Hammarö Ryttarförening som fritidsledare :)!!
Har gjort slut med exet...
Blev tsm med min nya :)

En underbar lite prick :D!!!!

Bor fortfarande kvar i lägenheten!
Hoppas att få jobb snart... Ska gå via Timepool på hammarö....

Har även fått snart en till start häst!! Min 3 åring gått provlöp... Det är 5 dagar kvar sen smäller de :D
Nervös redan nu!!

Även fått "ridhäst" till vintern.. Tiburetta ska ridtränas även rida dressyr pass på henne :) Ska bli roligt att få börja om och lära upp henne :) Hon är lätt lärd som tur är :) 
Red henne i grimma och grimmskaft för inte så länge sen... Svante gick breve och höll i :) Skulle testa min NYA sadel som han har köpt åt mig :)

Tack Svante för att ja får ha dessa två!! Och Lucia som min egen! 

Älskar bara älskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0